Tipy*Triky*Nápady

Co jste možná nevěděli o ...

března 01, 20162 Comments

... STÍNECH

Někdy se to tak prostě stane. Vidíte krásné stíny, vypadají nádherně, mají ty správné barvy, vyzkoušíte si je na ruku a jste nadšené. Ale pak si je přinesete domů a zjistíte, že se stíny hodně drolí, práší a když je nanesete štětcem na víčko, tak barva vůbec nevypadá tak hezky, jak jste si představovaly při pohledu do krabičky.

Velmi často se můžete v obchodě setkat s primerem / fixátorem na oční stíny. Je to přípravek, který se nanese na víčko a stíny poté lépe drží, zvýší se výraznost barvy a pomůže udržet stíny na svém místě po delší dobu.

Ale věděly jste, že existuje i jiná možnost? Skvělým trikem pro řešení tohoto nepříjemného nešvaru stínů je to, že je můžete nanést vlhkým štětcem. Samozřejmě rozhodně nedoporučuji štětec olíznout ;-). Velmi často se používá fixační sprej (kterým na závěr fixujete líčení). Pro citlivější oči mohu doporučit raději kapky do očí nebo čistou vodu. Já osobně mám oči dosti citlivé a fixační sprej mne někdy dráždí a oko pak slzí. S kapkami do očí jsem spokojená - je to přeci jen přípravek určený do oka, takže dráždivost bude opravdu výjimečná.

Většinou si malou kapku dám na zrcátko v paletce a lehce do ní štětec namočím. Upozorňuji, že štětec nesmí být mokrý, ale skutečně jen navlhčený ;-). Asi nejlépe to funguje u třpytivých a perleťových stínů, které mohou působit prázdně. Barva získá na síle, lépe se ke kůži přichytí a tak i déle drží. Rozdíly mezi nanášením - na sucho/ s fixátorem/ a s navlhčeným štětcem - si můžete prohlédnout zde:


Vlevo - nasucho / Střed - fixátor / Vpravo - namokro

K ilustraci jsem použila stíny z paletky Makeup Revolution - Ultra Flawless

A v příštím článku se můžete těšit na mé Favorites za měsíc ÚNOR ;-)


XOXO 

VERONIQUE <3

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

2 komentáře:

  1. Priznám sa, že na primer často zabúdam, hoci ho mám kúpený.. Stále patrím k tým ľuďom, ktorí sa chcú rýchlo nalíčiť a ďalšie kroky navyše ma len zdržujú. Rovnako to mám aj s primerom pod make-up, ten tiež častokrát vynechávam. S vlhkým štetcom som tiene nanášala len raz, pretože žiaden fixátor v spreji doma nemám a na trik s vodou zakaždým zabúdam.. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlhký štětec je super vychytávka :) Já jej nejčastěji vlhčím kapkami do očí (mám dost citlivé oči) a nemůžu si to vynachválit ;-)

      Vymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)